בכל ארגון, תהליכי רוחב הם המפתח לניהול אפקטיבי ושיתופי פעולה מוצלחים בין המחלקות השונות. כאשר תהליכים אלו מתוכננים ומנוהלים היטב, הארגון כולו פועל בצורה טובה יותר.
אני מציעה ליווי מקצועי בתכנון והטמעת תהליכי רוחב ארגוניים שיעזרו לכם לשפר את התקשורת הבין-מחלקתית ולהגביר את שיתוף הפעולה בארגון.
מהם תהליכי רוחב בארגון?
תהליכי רוחב כוללים כל סוג של שיתוף פעולה, עבודה משותפת וניהול ממשקים בין מחלקות שונות בארגון, ממחלקות מכירות, שיווק ועד תפעול וייצור. תהליכים אלו מתמקדים בקידום יעילות, בניית אמון ותיאום הפעילות כך שכל מחלקה פועלת בצורה נכונה בתוך הארגון.
מה כוללים תהליכי רוחב אפקטיביים?
למה לבחור בתהליכי רוחב?